Info
Prezentul document prin continutul sau pune la dispozitia utilizatorilor terti Regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului SpecialGift (specialgift.ro).
Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. SC IVMT PRODUCTION SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
Legea 365/2002 privind comertul electronic
Termeni si definitii
Cumparator – persoana fizica sau juridica ce emite o comanda pe site-ul www.specialgift.ro;
Vanzator - societatea SC IVMT PRODUCTION SRL, cu sediul in Bucuresti, Sector 5, Sos. Salaj, nr. 5, Bl58A, sc1, et3, ap12 , inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J40/20515/2021, cod de inregistrare fiscala 45259553;
Site – domeniul www.specialgift.ro si subdomeniile acestuia;
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Contract – reprezinta o comanda confirmata de catre Vanzator.
Bunuri - orice produs, inclusiv documentele mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Documente Contractuale
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul www.specialgift.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat. In cazul in care Vanzatorul este in imposibilitatea de a confirma comanda, folosind amebele mijloace (telefonic/e-mail), aceasta va fi anulata in 24 ore din momentul plasarii acesteia de catre Cumparator.
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind factura si certificatul de calitate si conformitate emise de catre Vanzator pentru Bunurile achizitionate.
Politica de vanzare online
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Cumparator.
Pentru motive justificate, specialgift.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel site-ul specialgift.ro. In oricare dintre aceste cazuri, Cumparatorul se poate adresa la adresa de mail office@specialgift.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea "contact" din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
Dreptul de proprietate intelectuala si industrial
SC IVMT PRODUCTION SRL garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul specialgift.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
Intregul continut al site-ului specialgift.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea SC IVMT PRODUCTION SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SC IVMT PRODUCTION SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Domeniul specialgift.ro este detinut de catre SC IVMT PRODUCTION SRL. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.
Produsele prezentate pe specialgift.ro sunt produse si comercializare de SC IVMT PRODUCTION SRL. Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.
PERSONALIZAREA PRODUSELOR
Putem personaliza atat modelele prezentate pe site, cat si produse intru totul unicat, cu un mesaj sugerat de dumneavoastra, simboluri, o data calendaristica, poze sau numele persoanelor dragi.
De asemenea, putem personaliza textul si pozele asa cum apar in prezentare pentru anumite produse sau puteti opta ca personalizarea de la anumite produse sa apara pe altele din magazin.
Intreaga echipa are o experienta indelungata in domeniu. De aceea, va recomandam sa ramaneti la varianta propusa de noi atat in privinta fontului, cat si a dispunerii elementelor vizuale pe pandantiv.
Daca aveti vreo preferinta referitoare la font, ne puteti transmite si, daca este posibil, noi vom realiza produsul utilizand fontul specificat de dumneavoastra.
Melodiile personalizate sunt produse digitale realizate cu ajutorul tehnologiei AI de ultimă generație. Acestea sunt livrate exclusiv în format electronic (audio), prin e-mail, în termen de 4 până la 48 de ore de la confirmarea comenzii, în funcție de serviciul selectat de client.
În situația unor cereri speciale sau a unor probleme tehnice neprevăzute, termenul de livrare poate suferi modificări. În acest caz, clientul va fi informat prompt și în mod corespunzător cu privire la noul termen estimat de livrare.
Politica de retur
Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si SpecialGift (specialgift.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
CONDITII DE RETURNARE
In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.
Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).
Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Exceptie fac coletele livrate prin easybox, deoarece prin natura livrarii nu se poate verifica/deschide coletul pentru a asigura clientul ca produsul comandat este in stare perfecta! In situatia in care clientul a selectat livrarea intr-un easybox, iar produsul este deteriorat, consumatorul este obligat ca in termen de maxim 24 ore din momentul ridicarii, sa informeze SPECIALGIFT printr-un mail sau telefonic despre acea stuatie.
CLIENTUL SPECIALGIFT poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele situatii:
Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care prezinta deteriorari evidente) vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
Produsele au fost livrate sau facturate gresit
In cazul in care produsele sunt livrate gresit (produsele sunt personalizate cu datele unor terti), CLIENTUL va notifica SPECIALGIFT in maximum 1 ora din momentul in care coletul a fost livrat cu succes, in vederea remedierii situatiei si va urma intocmai instructiunile comunicate de catre SPECIALGIFT (returul/distrugerea informatiilor cu privire la tertii respectiv) neavand niciun drept asupra datelor/produselor respective care nu-i apartin.
Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate.
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, cu exceptia produselor personalizate care nu pot fi returnate conform prevederilor legale si a TERMENILOR. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16. Returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul original, dar cu toate accesoriile si documentele si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi, fara sa fi fost purtate sau folosite de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
CLIENTUL este obligat sa notifice SPECIALGIFT intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre SPECIALGIFT .
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a SPECIALGIFT in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.
CLIENTULUI care a notificat SPECIALGIFT conform art 7.9.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la SPECIALGIFT in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu confirmare de primire din partea SPECIALGIFT si trimitere prin curier/ posta (costul cel mai convenabil), in caz contrar SPECIALGIFT considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au insotit si cu formularul de retur. Utilizarea serviciilor de curierat permit urmarirea coletului, dar SPECIALGIFT nu este responsabila pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.
CLIENTUL SPECIALGIFT nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.9.1.3.
Cererea de returnare cauzata de oricare situatie prevazuta la 7.9.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 7.9.2, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 7.9.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Conf.O.G. 34/2014 art. 16 SPECIALGIFT isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:
– prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este cazul);
– produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar
– produse perisabile
– produse desigilate care au caracter de igiena sau personal
– consumabile desigilate
– carti, albume, reviste
– produse DIY
– ambalaje cadou
– produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat (cutia produsului)
– imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate
– produsele care au fost montate
– obiectele de bucatarie care au fost folosite
– produse care prezinta urme de folosire
– in cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre SPECIALGIFT . Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului
In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 7.9.1.1, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
In cazul in care CLIENTUL care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.9.1.1, iar SPECIALGIFT nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului in conformitate cu 7.9.5.
Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre CLIENT, la costurile solicitate de catre Curier pentru livrari standard, exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.9.1.1 si 7.9.1.2, precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.9.1.3, situatie in care SPECIALGIFT va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii a unor produse gresite, conform cap.7.4., cheltuielile de returnare sunt in sarcina SPECIALGIFT .
Produsele care sunt realizate corect, conform specificatiilor clientului (transmise in comanda si confirmate ulterior impreuna cu un consilier de vanzari) nu pot fi returnate.
Stim cat de importanta este aceast cadou pentru dumneavoastra, de aceea este lucrat cu maxima atentie si este verificat de doua ori inainte de livrare.
Pentru ca satisfactia dumneavoastra fata de achizitia facuta se afla pe primul plan, va asiguram de toata bunavointa pentru a fi complet multumit!
De aceea, in cazul in care primiti produsul personalizat care nu corespunde cu cerintele de personalizare, va punem la dispozitie doua posibilitati de remediere:
1. Daca greseala ne apartine, o vom remedia si va vom trimite cadoul cat de repede posibil, suportand totodata si costul de transport, atat la preluarea cadoului (de refacut) de la adresa dumneavoastra, cat si la expedierea catre dumneavoastra.
2. Daca alegeti varianta de a returna produsul*/ **, SpecialGift va va restitui contravaloarea acestuia, suportand totodata costul transportului produsului achizitionat, prin curier pana la sediul nostru.
* Returul va fi acceptat doar daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara urme de uzura sau rupturi si este complet, cu toate accesoriile din componenta
**In cazul in care dvs solicitati returnarea unui produs (in termenul legal), se vor returna si cadourile primite din partea SpecialGift (promotii etc)
In cazul in care problema nu poate fi remediata si produsul trebuie returnat catre noi, contravaloarea produsului va fi rambursata in termen de 14 zile de la data in care produsul este receptionat fizic de catre SC IVMT PRODUCTION SRL. In momentul predarii produsului catre firma de curierat, acesta trebuie impachetat corespunzator, in folia cu bule primita, introdusa intr-un ambalaj cu protectie, pentru prevenirea deteriorarii in timpul transportului. SpecialGift isi rezerva dreptul de a va trimite inapoi produsul, costul pentru transport fiind suportat de catre dumneavoastra, daca acesta nu indeplineste cu exactitate conditiile de returnare, rezervandu-ne dreptul de a nu rambursa contravaloarea produsului returnat in acest caz.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
1. pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
2. pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.
*Va rugam sa ne comunicați pe e-mail: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele intreg al titularului cardului.
In cazul indeplinirii conditiilor de retur, vom returna contravaloarea produselor, exceptand taxa de transport achitata.
In cazul in care au fost comandate mai multe produse, iar returul nu se efectueaza pentru toate, se va restitui doar contravaloarea produsului/ produselor returnate, fara costul transportului.
COSTURI DE RETURNARE
Intrucat produsele pot fi returnate doar in cazul in care nu au fost respectate cerintele de personalizare confirmate impreuna cu agentul de vanzari, in urma comunicarii intentiei de returnare si a confirmarii de catre consilierii nostri de vanzari, vom face o solicitare de ridicare de la adresa comunicata, costurile de transport fiind suportate de SpecialGift, atat la preluarea coletului, cat si la expedierea produsului refacut.
Daca se doreste expedierea catre SC IVMT PRODUCTION SRL prin intermediul altui curier agreat – inafara de firmele de curierat cu care colaboram, costurile de transport vor fi suportate de dumneavoastra.
Conditii livrare:
Produsele SpecialGift nu se afla pe stoc in momentul comenzii, fiecare cadou este lucrat la comanda, conform specificatiilor dvs privind personalizarea, marimea si culoarea pozelor si textului etc. Astfel, termenul de productie este de 1 zi lucratoare, incepand cu data confirmarii comenzii.
Livrarea prin firma de curierat SameDay dureaza de obicei 1-2 zile lucratoare. Astfel, comanda va ajunge la dvs in 2-3 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii*. Firma de curierat poate inregistra in mod exceptional intarzieri ce tin de organizarea lor interna si de care nu ne facem responsabili.
Livrarea prin firma de curierat Fan Courier dureaza de obicei 1-3 zile lucratoare. Astfel, comanda va ajunge la dvs in 2-3 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii*. Firma de curierat poate inregistra in mod exceptional intarzieri ce tin de organizarea lor interna si de care nu ne facem responsabili.
*mentionam ca, din cauza situatiei complicate in care ne aflam, cadourile personalizate comandate pot avea un termen de livrare usor prelungit, care va va fi comunicat in momentul apelului telefonic de confirmare a comenzii.
In perioadele aglomerate (sarbatori, black-friday etc), atat termenul de productie, cat si termenul de livrare prin firma de curierat se pot prelungi si veti fi notificat in prealabil.
SpecialGift (specialgift.ro) va pune la dispozitie urmatoarele tarife de livrare:
SameDay Home Delivery - serviciu cu livrare in 24 ore
SameDay EasyBox - serviciu cu livrare in 24 ore
Fan Courier - serviciu cu livrare in 24 - 48 ore
FanBox - serviciu cu livrare in 24 ore
* costurile livrarii se calculeaza automat in pagina de finalizare a comenzii in functie de adresa de destinatie.
Politica de confidentialitate
SC IVMT PRODUCTION SRL colecteaza, stocheaza si utilizeaza datele cu caracter personal doar in conformitate cu legislatia in vigoare. Informatii suplimentare despre Politica de confidentialitate puteti accesa la urmatorul link: https://www.specialgift.ro/confidentialitate .
Politica de cookies
Cookies sunt fişiere text ce conţin informaţii pentru a identifica vizitatorii periodici a paginii noastre de internet, exclusiv pe durata vizitei. Cookies imbunatatesc experienta dumneavoastra de navigare si nu contin nici o informatie personala despre dumneavoastra. Mai multe detalii despre Politica de cookies puteti accesa aici https://www.specialgift.ro/cookie-info.
Raspundere
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune ce tin de utilizarea Bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
Prin plasarea Comenzilor, Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data plasarii Comenzii.
Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre specialgift.ro. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii.
Legea aplicabila
Prezentul document este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
Solutionare litigii online (SOL)
Comisia Europeană a creat o platformă on line pentru soluționarea extrajudiciarã a litigiilor. Această platformă poate fi accesata prin intermediul următorului link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Date de contact SpecialGift
Dacă aveţi întrebări cu privire la magazinul nostru online vă rugăm sa ne contactati la adresa de mail office@specialgift.ro sau prin intermediul formularului dedicat de contact.