Produsele SpecialGift nu se afla pe stoc in momentul comenzii, fiecare cadou este lucrat la comanda, conform specificatiilor clientului privind personalizarea, marimea si culoarea pozelor si textului etc. Astfel, termenul de productie este de 1 zi lucratoare, incepand cu data confirmarii comenzii.
CLIENTUL are la dispozitie ca modalitate de transport a produselor/serviciilor achizitionate livrarea prin intermediul unei firme de curierat rapid.
Costul livrarii depinde de greutatea valoarea comenzii si este specificat la momentul plasarii COMENZII.
SPECIALGIFT pune la dispozitia clientului serviciul de procesare a comenzii in regim de urgenta. Taxa acestui serviciu este 49.49 ron, iar SPECIALGIFT se obliga sa proceseze comanda cu acest serviciu in regim de urgenta (expediata in maxim 24 ore de la plasare, indiferent de numarul de comenzi aflate deja in asteptare)
Comenzile cu o valoare a produselor comandate mai mare de 139 lei (maxim 2 kg cantarite sau volumetrice, per destinatie), beneficiaza de transport gratuit prin serviciul de curierat rapid in localitatile principale din lista de locatii a curierului sau conform specificatiilor firmei de curierat la momentul relevant.
Comenzile sosite dupa ora 15:00 vor fi procesate urmatoarea zi lucratoare, in ordinea sosirii. Comenzile speciale vor avea conditii separat stabilite pentru plata si livrare, in functie de specificul acestora.
Comenzile sosite incepand cu vineri dupa ora 13:00 si pana luni dimineata ora 10:00 vor fi procesate luni, in ordinea sosirii. In cazul in care volumul comenzilor depaseste capacitatea noastra de procesare, acestea vor fi procesate in urmatoarea zi. Comenzile speciale vor avea conditii separat stabilite pentru plata si livrare, in functie de specificul acestora.
Pretul total al serviciilor de transport si livrare se calculeaza la momentul in care se face comanda in functie de greutatea totala a comenzii, sau, daca este cazul, in functie pretul total al acesteia.
SPECIALGIFT estimeaza pe baza unor indicatori agreati cu firma de curierat costul transportului si al livrarii. Clientul accepta prin plasarea comenzii aceste estimari, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masuratori proprii ale coletului.
Livrarea se va face prin serviciul de curierat rapid, iar comanda ajunge la dumneavoastra in termenul estimat de livrare indicat in pagina produsului la momentul plasarii comenzii. Termenul este unul estimat si poate suferi modificari, inclusiv in functie de gradul de incarcare a rutelor de destinatie si volumul de livrari ale firmei de curierat, urmand ca pentru produsele care nu se mai afla in stoc sau pentru comenzile speciale sa se agreeze impreuna cu CLIENTUL un alt termen de livrare, agreat in prealabil cu SPECIALGIFT la lansarea COMENZII. Odata preluata comanda de catre curier, SPECIALGIFT nu are nicio obligatie de a urmari comanda/contacta curierul in vederea clarificarii oricaror detalii cu privire la statusul livrarii comenzii, cu toate acestea, SPECIALGIFT va oferi CLIENTULULUI suportul necesar si rezonabil in vederea clarificarii statusului acesteia cu curierul.
SpecialGift (specialgift.ro) va pune la dispozitie urmatoarele tarife de livrare:
SameDay - Home Delivery - serviciu cu livrare in 24-48 ore
SameDay - EasyBox - serviciu cu livrare in 24-72 ore
Fan Courier - serviciu cu livrare in 24 - 48 ore
FanBox - serviciu cu livrare in 24 ore
* costurile livrarii se calculeaza automat in pagina de finalizare a comenzii in functie de adresa de destinatie.
*mentionam ca, din cauza situatiei complicate in care ne aflam, cadourile personalizate comandate pot avea un termen de livrare usor prelungit, care va va fi comunicat in momentul apelului telefonic de confirmare a comenzii.
In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului agreat, SPECIALGIFT va informa Clientul prin e-mail, in termen de maxim 10 de zile de la confirmarea comenzii, cu aplicarea prevederilor art. 7.8.3, caz in care Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 10 de zile de la data renuntarii.
SPECIALGIFT va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare estimate mentionate pe site. Totusi, SPECIALGIFT nu poate fi responsabila pentru eventualele intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert sau de catre consumator sau de o cauza care nu este in controlul direct al SpecialGift, inclusiv cauze imprevizibile, cauze insurmontabila precum cazul fortuit sau cazuri de forta majora.
In cazul nereceptionarii coletului in cadrul termenelor indicate, vom investiga impreuna cu societatea de curierat motivele care au determinat acest lucru. Pe parcursul acestei perioade, nici o returnare a costurilor nu va putea fi efectuata.
In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.
Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).
Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Exceptie fac coletele livrate prin easybox, deoarece prin natura livrarii nu se poate verifica/deschide coletul pentru a asigura clientul ca produsul comandat este in stare perfecta! In situatia in care clientul a selectat livrarea intr-un easybox, iar produsul este deteriorat, consumatorul este obligat ca in termen de maxim 24 ore din momentul ridicarii, sa informeze SPECIALGIFT printr-un mail sau telefonic despre acea stuatie.
Termenul si conditile de livrare de mai sus, se aplica doar produselor aflate "in stoc". Pentru produsele aflate "la comanda", SPECIALGIFT va informa clientul cu privire la durata si conditiile livrarii pentru acel produs.
Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ne contactati online la office@specialgift.ro