Fiecare produs comercializat beneficiaza de termenul de garantie in conformitate cu legislatia romana in vigoare si in conditiile mentionate de aceasta, garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003. In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare MEMBRU sau CLIENT poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia conform articolelor prezentului DOCUMENT.
Avand in vedere natura produselor de cadouri personalizate, SpecialGift nu poate acorda garantie pentru folosirea acestora de catre clienti mai mult decat cea mentionata de lege.
Anumite produse pot beneficia de o garantie contractuala si acest lucru va fi mentionat daca este cazul in capitolul cu detaliile produsului la momentul vanzarii sale exclusive pe SITE. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si componentelor acestora mentionate de catre producatori si furnizori si nici un CLIENT nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea existenta. Acest lucru inseamna ca garantia produselor oferita de catre SpecialGift este cea oferita de catre furnizorii SpecialGift, care este de 30 de zile de la data livrarii, in cazul in care nu este mentionat alt termen de garantie in pagina de descriere a produsului.
La solicitarea garantiei este necesara trimiterea de catre CLIENT a produselor cu defectiuni impreuna cu accesoriile si documentele insotitoare aferente. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acestea, produsele pot fi returnate expeditorului fara a i se solutiona garantia. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, taieri, produsele utilizate in conditii neadecvate (expunerea in mediu parfumat sau in alte conditii improprii, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), expunerea la lichide sau alte substante, contactul cu substante chimice.
Garantia devine nula in urmatoarele situatii:
• produsele sunt deteriorate din cauza unei exploatari necorespunzatoare, abuzive, sau intretinerii improprii.
• daca un produs este folosit in alte scopuri decat cel pentru care a fost proiectat si este adus la reparat in garantie se va examina starea lui, se va identifica motivul defectarii.
• daca s-au executat interventii asupra produsului de catre o persoana neautorizata.
• produsul prezinta daune provocate de intemperii, incendii, tensiuni electrice accidentale.
• garantia nu se acorda produsului deteriorat in urma unei lovituri daca se demonstreaza ca problema aparuta nu se datoreaza unor defecte de fabricatie sau de material va vom informa asupra costurilor reparatiei.
• clientul va suporta costurile oricarei solicitati nefondate.
SpecialGift nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu disponibil spre achizitionare pe SITE. In cazul in care SpecialGift nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa CLIENTUL despre acest lucru, la data la care SpecialGift ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele varsate ca plata vor fi rambursate de catre SpecialGift in termen de maximum 30 zile de la lansarea comenzii, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
In eventualitatea depasirii termenului de livrare estimat pentru produsele aflate in stoc indicat la art. 7.7.2, SpecialGift poate agrea cu CLIENTUL prin e-mail si/sau telefon prelungirea termenului de livrare, cu exceptia cazului in care CLIENTUL solicita expres rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. CLIENTUL are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii scrise de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre SpecialGift a unui raspuns din partea CLIENTULUI sau imposibilitatea contactarii CLIENTULUI la datele de contact indicate in termenul precizat se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, SpecialGift va inapoia sumele platite conform art. 7.7.3.